مجموعة جنود الانبا بولا الكشفية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مجموعة جنود الانبا بولا الكشفية

كشافة الانبا بولا البحرية

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك من قلبك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير المنتدى
مدير المنتدى
Admin

البلد : مصر

اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: اضحك من قلبك   اضحك من قلبك Icon_minitimeالأحد أبريل 13, 2008 8:29 pm

مره اتنيين مساطيل ماشيين على شريط القطر فواحد بيقول للتاني يآ اخي السلم ده
طويل بشكل.... رد التاني عليه اللي مضايقني ان الترابزين واطي أوي

فيه واحد صعيدي لمّ قرشين وراح مسافر بلاد بره ..لما وصل قعد يدور على اوتيل
ملقاش فنام جنب حديقة سرقوا فلوسه وقصوا كل شعره ..فلما قام ملقاش المال
فأعد يعيط فحط ايده على راسه ملقاش شعره فقال : الحمد لله ... مش اناااااا

حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها بمشط
رجله وجات في المقص وجووووووووووووون) راح الولد لابوة وقاله الحق يا بابا دول
باينلهم بيلعبوا في العدة

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي
قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت
وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ،
الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت الكمين

واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم 26 وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

مساطيل قاعدين بيصيدوا ضبابير ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال أمهم جت اهربوووووووووو

مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه
https://polaseascout.hooxs.com
الثعلب العجوز
وسام عضو مميز
وسام عضو مميز
الثعلب العجوز

البلد : السودان مدينة كسلا

اضحك من قلبك Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك من قلبك   اضحك من قلبك Icon_minitimeالأحد مايو 25, 2008 2:13 pm

جميل تسلم

اضحك من قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-